برندینگ ساختمان!

حس یک نگاه برای برندسازی فضا یا ساختمان شما چه کار میکند؟

ما اول گوش میکنیم. سعی میکنیم بشناسیمتون. میفهمیمتون. اگه نیاز داشته باشید حتی به شکل گیری هویتی هوشمندانه برای برندتون و فضاتون کمک میکنیم. بعد سعی میکنیم با زبانی خلاق، تاثیرگذار و منحصر به فرد که برای شما، برندتون و فضاتون خلقش کردیم، داستان، هویت و شخصیت برندتون را بگیم. به زبانی که برای مخاطبای خاص شما تاثیرگذار و جذاب باشه نه برای افراد دیگه. این زبان، خیلی چیزها رو شامل میشه؛ طرح معماری، دکوراسیون، طراحی علائم و نشان ها، لوگو، وبسایت، ست اداری& محتوی شبکه های اجتماعی، فونت، شعار، پوشش، طرز برخورد، رایحه، موسیقی و… که همشون یک صدا یه حرفی رو میزنن. حرفی که برند شما میخواد بزنه. اون هم به شیوه ی خاص برندتون!

همه ی اینها اگه هوشمندانه و به صورت ويژه برای برند شما طراحی و بکار گرفته بشه خیلی بهتر و سریع تر مخاطباتونو جذب میکنه و اهداف، هویت، شخصیت، وجه تمایز، داستان و رسالت برند شما رو در مقایسه با برندهای دیگه بهشون میرسونه و شما رو به شیوه ای دوست داشتنی متمایز میکنه. (میدونید آخه شما لایقید، پس باید این لیاقت رو به کسانی که میتونن عاشقتون باشن نشون بدیم!)

حالا یک سری راهکارها و ایده های جالب و خلاق هم هست که قراره برند شما را اونطوری که لایقشه به گوش مخاطباتون برسونه و از اون مهمتر یکاری کنه خیلی سریع و بصورت خودجوش همه گیر بشه. اینها رو بهش میگیم راهکاری خلاق حس یک نگاه برای برندینگ فضا! (برای اطلاعات بیشتر در این خصوص تماس حاصل کنید)

اجرای یکپارچه و مدام اینکارها باعث میشه تاثیر برند شما رو روی مخاطبتون، ماندگار و حداکثر بشه. به این میگن ارتباطات یکپاچه ی بازارایابی که نتیجه اش میشه برندینگ فضا و تثبیت جایگاه ارزشمند برندتون. چیزی که باعث میشه مخاطب دلش و ذهنش پیش شما گیر کنه و دیگه براش هزینه تون مهم نباشه. چون داره عاشقتون میشه. اون موقع است که سعی میکنه با معرفی شما به دوستان و آشناهای هم سبک خودش، پز شما رو بده. اینطوری هم به اعتبار شما اضافه میکنه هم خودش هم با تجربه ی اون فضا، حس معتبر بودن بیشتری میکنه. باور کنید برندینگ یعنی همین…

 

برندسازی فضا بسته به نوع و کاربری فضا شامل انواع مختلفی است که هر یک رویکردی کاملا متفاوت را میپذیرد:

  • ساختمان های مسکونی (شامل ساختمان متعارف، برج، ویلا و…)
  • ساختمان های اداری خاص
  • ساختمان های تجاری و مراکز خرید
  • مراکز تفریحی و چند منظوره
  • فضاهایی با کاربری مشخص (مثلا یک رستوران یا کافه، یک فروشگاه لباس، لوازم آرایشی، لوازم منزل یا حتی داروخانه)
  • و…

بصورت کلی خدمات حس یک نگاه به منظور بندسازی فضای شما شامل موارد زیر است. همچنین شما قادرید بر اساس شرایط و نیازتان که در جلسه مشاوره رایگان قابل بحث است، یک یا چند خدمت ویژه را از حس یک نگاه دریافت نمایید.

  • تحلیل استراتژیک اولیه
  • طراحی هویتی هوشمندانه و منحصر به فرد برای برندتان
  • طراحی معماری و جزئیات منطبق با هویت برند
  • طراحی تمامی نقاط تماس و ارتباطی (مجازی و فیزیکی)
  • راهکارهای خلاق حس یک نگاه برای برندینگ فضا!
  • استراتژی های نشرو ترویج هوشمندانه در فضای مجازی (دیجیتال مارکتینگ)

 

صفحه‌ی «برندینگ ساختمان توسط حس یک نگاه» را در اینستاگرام دنبال کنید...

حس یک نگاه

حس یک نگاه، گروه ایده پردازی و ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی، فروش، برندسازی و تبلیغات بصورت تخصصی برای برندهای حوزه عمران، معماری و شهرسازی از جمله صنعت ساختمان و البته خود شهر به عنوان یک برند است.

حس یک نگاه مجموعه ای از گروه های مختلف با اعضایی متخصص در حوزه های عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و روانشناسی است. 

تماس:

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۲۴۰۵۹ 

آدرس ۱ :  اقدسیه، بعد از بلوار اوشان، خیابان سمیع، مجموعه ی باغ بهشت

​آدرس ۲ :  سهروی شمالی، نرسیده به مطهری، کوچه باغ، مجتمع تعالی صنعت ساختمان

حس یک نگاه در شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق برای مجموعه حس یک نگاه محفوظ می باشد.۱۳۹۹