حضور حرفه ای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

اخیرا آنچه بصورت عامیانه از حضور آنلاین و بازاریابی دیجیتال در اذهان شکل گرفته است، طراحی وبسایت و ایجاد صفحه اینستاگرام با دنبال کننده های بالاست. واقعیت این است که حضور حرفه ای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ کاملا متفاوت با آنچه مطرح شد، است. مهم است که شما دقیقا صاحب چه کسب و کاری هستید، چه محصولات و خدماتی را ارائه میدهید، مخاطب و خریدارتان کیست و در چه محدوده های جغرافیای در حال یا علاقه مند به فعالیتید… همچنین بسترهای فعالیت آنلاین محدود به اینستاگرام و وبسایت نمیباشد. شبکه حرفه ای و تخصصی لینکدین، پینترست، یوتیوب، آپارات و حضور در رسانه های مرتبط آنلاین، بخشی از بسترهای پیشروست. برای مثال برخی کسب و کارهای مرتبط با صنعت ساختمان لزوما نیازی به اینستاگرام نداشته و بهتر است تمرکز بر ایجاد و تقویت شبکه ی لینکدین باشد. همچنین نحوه ی فعالیت های ترویجی آنلاین هر برند باید بصورت یکپارچه و بر اساس هویت و سیاستی هوشمندانه و با برنامه طراحی و توسعه داده شود. این سیاست پیشتر توسط متخصصان بازارایابی و بازاریابی دیجیتال و آشنا به صنعت ساختمان و معماری قابل طراحی و پیاده سازیست.

با توجه به نیاز غیرقابل انکار بازاریابی و تبلیغات در فضای اینترنت و در راستای استفاده ی موثر از بسترهای جذاب و هوشمندانه فضای مجازی، حس یک نگاه، برنامه ی حضور آنلاین و اجرای کمپین های مختلفی در فضای مجازی را به کمک تصمیم گیرندگان هر برند طرح ریزی میکند.

نکته ی مهم و ظریف در بازاریابی دیجیتال، اثر فعالیت های آفلاین و نشر آنها به شیوه ی اصولی در فضای آنلاین است. در این خصوص و بر اساس قابلیت ها و اهداف هر برند، از واحد ایده پردازی و ارائه ی راهکار حس یک نگاه برای طراحی و تولید محتوی هوشمندانه با ویژگی های برند و بازار مرتبط استفاده میشود.

همچنین درصورت وجود واحد بازاریابی دیجیتال مستقر در شرکت متقاضی، گروه حس یک نگاه آمادگی داشته تا به عنوان ارائه دهنده راهکار و یا مشاور اجرایی در کنار برند و تیم بازاریابی همکاری کند.

اطلاعات بیشتر و مشاوره

حس یک نگاه

حس یک نگاه، گروه ایده پردازی و ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی، فروش، برندسازی و تبلیغات بصورت تخصصی برای برندهای حوزه عمران، معماری و شهرسازی از جمله صنعت ساختمان و البته خود شهر به عنوان یک برند است.

حس یک نگاه مجموعه ای از گروه های مختلف با اعضایی متخصص در حوزه های عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و روانشناسی است. 

تماس:

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۲۴۰۵۹ 

آدرس ۱ :  اقدسیه، بعد از بلوار اوشان، خیابان سمیع، مجموعه ی باغ بهشت

​آدرس ۲ :  سهروی شمالی، نرسیده به مطهری، کوچه باغ، مجتمع تعالی صنعت ساختمان

حس یک نگاه در شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق برای مجموعه حس یک نگاه محفوظ می باشد.۱۳۹۹