خدمات ارائه (پرزنتیشن) حرفه ای

«حس یک نگاه»  تمامی آنچه برای معرفی شما در انواع رویدادها مطلوب است را برنامه ریزی، طراحی و اجرا میکند. اعضای دپارتمان معرفی، این کار را علمی آموخته و بصورت تجربی در آن مهارت پیدا کرده اند.
مهمترین بخش هر کسب و کار، نحوه ی معرفی آن است! اگر صاحب کالا و خدماتی در حوزه معماری و صنعت ساختمان هستید، در هر موقعیت و برنامه ای (از قبیل حضور در نمایشگاهها، سمینارهای تجاری و غیر تجاری، ارائه به سرمایه گذار، جلسات مهم و یا هر گونه رویداد) حس یک نگاه برای شما راهکارهای مناسب، تاثیر گذار، خلاق و هدفمندی را منحصرا برای شما و رویدادتان طراحی و اجرا میکند. علاوه بر این، شما میتوانید در تمامی این رویدادها از منابع انسانی متخصص و آموزش دیده ی “حس یک نگاه” به منظور معرفی و فروش کالا و خدمات خود در صنعت ساختمان و معماری بهره مند شوید و بدین ترتیب علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی منابع خود، بازدهی حضور برندتان در رویدادهای مختلف بالاتر میرود.


چگونگی معرفی برند شما و محصولات و خدمات وابسته، بر اساس معیار هایی از قبیل شخصیت و هویت برند، جایگاه، بازار هدف، اهداف استراتژیک، رقبای موجود، شرایط بازار، روانشناسی مخطب و نوع رویداد، طراحی و توسط اعضای تیم معرفی حس یک نگاه مطباق با برنامه های تعیین شد، در رویداد مربوطه ارائه میشود.

اطلاعات بیشتر و مشاوره