طراحی استراتژی بازاریابی و فروش اختصاصی در صنعت ساختمان

اعضای خانواده ی حس یک نگاه، تجربه مدیریت و مشاوره بازاریابی و فروش برندهای بزرگ و کوچک ملی و بین المللی در صنعت ساختمان و معماری را در کارنامه خود دارند و اکنون با در کنار هم جمع شدن این تجربیات، آمادگی لازم برای طراحی استراتژي های فروش و بازریابی و کمک به تدوین برنامه بازاریابی هوشمندانه و عملیاتی ویژه‌ی کسب و کار شما، محصول و خدمات قابل ارائه، بازار، رقبا و … را دارند.

حس یک نگاه در تدوین استراتژی های بازاریابی اختصاصی ویژه‌ی برندهای فعال در صنعت ساختمان (سازندگان، معماران، شرکت های طرح و ساخت، مشاور، سرمایه گذار و هچنین شرکت های ارائه دهندی خدمات و تجهیزات حوزه ساختمان و معماری) به خلق راهکارهایی اصولی، هوشمندانه و خلاق در راستای نیل به اهداف برند با در نظر گرفتن شرایط موجود منتج میشود. راهکارهایی که عموما پس از تدوین، با مشاوره و آموزش حس یک نگاه توسط منابع موجود برند قابل پیاده سازی است. تحت این حالت و بنا به شرایط منحصر به فرد هر برند، حس یک نگاه به عنوان مکمل بخش مهمی از واحد بازاریابی و فروش فعالیت میکند.

نکته حائز اهمیت در خصوص خدمات مربوط به طراحی استراتژی، حفط امانت داری و تعهد به برندهایی است که در این مسیر حس یک نگاه را به عنوان مشاور و طراح رویکردهای بازاریابی و فروش انتخاب کرده یا میکنند. برای این منظور و با توجه به نحوه همکاری با برخی برندها، گاها محدودیت هایی در همکاری با برندهای هم صنف از سوی حس یک نگاه در راستای تعهد همکاری حرفه ای رعایت میشود.